Augusti

Denna månaden är den som jag brukar få mest ångest för. Jag är en typsik människa som har höst depprisioner. Men ja det kommer när jag ser att löven ändrar färg, även om det är vackert så är det melankoliskt också.
Frågorna man ställer sig. Gjorde jag allt som jag ville under sommaren kunde jag hunnit med något mer. Nu kan man inte vara ute, man kan inte grilla .Ja ni fattar. Men ibland kan man göra så mycket annat när det höst.
 
Plocka svamp, sy, tända ljus, pyssla inom hus, ha koftor på sig. Ja ni vet. MYSA.
 
Söker en annan lgh nu. Inser att den jag har är för liten och det är svårt att trivas då. Måste ha en lite större. Funderade på en 3a. Så nu vill jag bara att den ska dyka upp så jag kan slå till. haha. Inte roligt att flytta men man ska må bra där man bor.
 
Sen är det så att man får veta saker och ting i efterhand. Förstår varför folk har kollat snett, att man har fått kommentarer från någon här och var. Nu har jag lagt ihop ett plus ett. Släkten är ta mig fan värst! Ärligheten varar längst men den kan såra något enormt. Men jag gör mina val i mitt liv och ni gör era. STÅ FÖR DOM!
 
Ibland kommer jag med kloka ord men jag lever inte efter dom själv, har insett det i veckan. Är tacksam för att man har vissa personer i sitt liv.
 
Unnade mig nya kläder i veckan. Så nöjd. Men detta med underkläder, blir grå hårig. Storbystad som jag är så är det vissa problem. Känns som att det bara är jag som har detta problemet. Men jag vet också att det är fler men var tusan handlar dom då? Operation står på önskelistan. Snacka om frihet om man kan gå in i en affär och bara ta en bh utan att prova den. Klappat och klart. Man blir nog aldrig nöjd med sig själv, för har man för små är det fel och förstora är det fel. Vilka problem man har då!
 
Kram och hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0