vardags pussel

Hejsan där ute!
 
Den tråkigaste årstiden är här. Mest för att det blir halt och när man tar sig från punkt A till punkt B kan det vara lite besvärligt. Ni förstår säkert vad jag menar! Man har ett avåk med bil i bagaget så har mycket respekt för vädergudarna denna årstid! Annars kan det nog vara mysigt men ser inte det positivt. Längtar efter sol och värme. hihi
 
Det var mycket länge sen man skrev och det är för att man har helt enkelt inte haft tid eller ork till detta Sen vad sjutton ska man skriva? Ja jag försöker pussla med jobb och fritid precis som vilken annan som helst! Ibland är det mer kämpigt än andra dagar!
 
Har blivit laktosintolerat eller låg laktos för kan äta mjölk produkter om de varit upphettade. Men grädde med pannkakor är ingen hit om det inte ör laktos fritt. Så lovely säger jag. Sen är jag inställd på att det inte är gott längre med mjölk produkter så skiter i dom för det mesta. Kalvar och bäbisar ska ha mjölk.
 
Detta året har gått fort men det känns bara bättre och bättre. Man har insett vilka människor som är sina RIKTIGA vänner och familj och de som kan ställa upp i vått och torrt.
 
Håller på att kolla efter ny lägenhet eftersom den jag har är lite liten. Så ska väl flytta snart hoppas jag. Och det kan bli ett projekt som heter duga.Jag kan inte förstå att man kan samla på sig en massa prylar. Sen har Emma leksaker till förbannelse. Men får bli en utrensning snart gissar jag. Alltid kul att ge bort till de som behöver det mer. Slits ju inte så mycket liksom.
 
Så det var väl allt från mig denna gången.Ni som läser detta hoppas ni får en trevlig helg! Kramar sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är tillbaks :)

2015-01-30 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0