juli, sommaren är kort!

Hej! 
Det är sommar och varmt nu! Äntligen! Semester har jag senare men det gör inget! Den som väntar på något gott väntar alldeles för länge! Smeder med lill tösen och en massa skoj väntar! Nu är det två veckor utan henne med jobb och träning framför mig! Ska bli kul detta också! Eller nu ljuger jag! Det bästa är och jag mår bäst när jag får ha mitt hjärta hos mig! Utan henne är jag halv! 
Sola och bada har vi gjort redan men får bli ännu mera sånt sen!
Kan inte fatta det att sommaren snart är över och vad har man gjort liksom! Inte njutit direkt! Känns det inte som man har jobbat och jobbat!  
Finns dom människorna som tror jag har mycket tid över till en massa men det har jag inte min tid räcker inte till! Sen kan jag tycka att kan man inte säga detta till mig och ta 3n diskussion då kan ni lika gärna hålla käften! Gör något själv om du nu vill se ett resultat! 
 
Den där snälla, fogliga sandra är borta! Mycket tack vare det som var varit! Jag står på mig! Överlåter lögner, och falsk spel till de som spelar det spelet bättre! Tror att ärlighet varar längst och karma is a bitch! 
 
Kände nu att inlägget blev en aningen negativt. Oj 
 
Jaja så kan det bli får skriva något roligt sen, allt blir bättre sen! Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0