Aktivt liv!

Läste någonstans att man ska mentalt tänka aktivt liv. Det fungerar typ. Man måste börja någonstans. Jag började för att jag vill må bra och man är jävligt lat och bekväm många gånger. Är det bra?

Jag känner att inget kommer gratis. Absolut inte. Man måste kämpa och se till att man har fokus och självförtroende för att klara resan. Det är tungt många gånger men känns så jävla Gött när framgångarna kommer.
Har sprungit idag. Blev inte värsta långa rundan men tänkte kte ändå på att öka farten. Kändes fortare än vanligt. Det var kvavt. Men perfekt att springa på kvällen. Jag stannade två gånger under löpningen. Där jag vände och precis efter där jag avslutade min uppvärmningen så kändes jävligt gött. Kände att det finns mer kapacitet och mer go i kroppen. Precis så som det ska kännas.

Allt kommer att betala sig i slutändan och det är bara till mig själv. ❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0