Torsdag!

Hej på Er. 
Ingen träning idag. Suger lite. Men får inte ihop det riktigt. Jag cyklade dock hela mitt arbetspass och det kändes toppen. Sen när gjorde jag det liksom! Men ja bättre än bilarna. 
I morgon är det fredag så kanske kan få till någon form av träning med Emma. Hon kan nog sparka sin cykel och jag springa bredvid henne. Får se om lill höna vill med. Annars får hon stanna hemma med mannen i vårt liv. 
I helgen ska det firas. Min mormor fyller och bjuder till Brösarp. Och nej just den middagen kommer jag synda även om jag kommer hem ont i magen efteråt. För den maten är så god. Men ja får se hur mycket jag orkar äta. Är så rädd att det tar stopp mitt i haha. 
Söndag blir chill. Bad i Hörby med mitt hjärta. 
 
Sen har jag tydligen lagt en delad tur på måndag så det är bara att smälla in träning däremellan. 
Så längtar redan tills tisdag sen ska denna veckan gå undan...
 
Ha det bra på er. Allt löser sig glöm inte det ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0