Tisdag den 5 september

Hej

Då var vi inne i en ny månad. Hållt med LCHF sen maj. Eller längre men då brukade jag 100 % allvar. 8kg mindre väger jag. Ja det går sakta men säkert. Precis så som jag vill. Jag har syndat och inte tränat så mycket som jag borde så man får vara nöjd. Inget kommer gratis.

Förkyld är jag också så hoppas att jag i slutet av denna veckan att jag träna något pass för att inte tappa allt jag byggde upp. Jag vill så mycket just nu känner jag och ge 100 % på mig själv. Känns knäppt att ha det brinnande fokus på sig själv. Känns väldigt bra.

Ska jobba ikväll. Sen i morgon är det bara möte sen tänker jag köra till hässleholm och få kärlek av mitt hjärta. Positiv energi och massa kärlek det är precis rätta medicinen för att må bra igen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0