Sambo!

Hej. 
På tiden att bli sambo. Har inte bott med någon sen jag skilde mig. Kanske var en mening med det också. 
 
Jag har hittat min livs kärlek och bästa vän. Vi har sjukt roligt ihop och det är verkligen någon som jag kan stå bakom varje dag för jag vet att han står bakom mig varje dag. 
Vi försöker hitta vår väg utan att påverkas av faktorer utifrån. Vi vill stå för dom valen vi gör för vår familj. 
 
Två månader kvar innan vi 3 blir 4. Denna gravidet har varit underbar jämfört med den första. Jag har mått så bra psykiskt och fysiskt ska jag inte klaga. Foglossning och Kapaltunnel syndrom får man på köpet men inget som jag inte kan leva med. 
 
I morgon gör jag min sista dag på jobbet på ett riktigt bra tag. Känns bra det med. Att äntligen få ett break från jobbet ska bli så skönt. 
 
Tänka sig att det skulle bli bra även för mig. Jag är värd detta efter allt strul genom de sista åren. Jag slutade aldrig tro på kärleken och den är alltid s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0