En vecka kvar!

God förmiddag. 
 
En vecka kvar innan beräknad förlossning. Kan ni förstå att tiden är snart över som gravid. Jag har njutit större delen av min graviditet. Har såklart av vissa problem jag gärna hade hoppat men inget som man inte överlever.
Jag har haft en underbar sambo och livskamrat vid min sida också som lyfter mig varje dag. Han gör mig starkare och tryggare som människa. En man helt enkelt i mina ögon. 
Emma ska snart få bli storasyster som hon har längtat och inte längtar i samma stund. Många tankar i en 7 årings huvud kring detta. Mycket om jag blir skadad när bäbis ska ut. Sen att min kärlek ska delas med en till. Men jag tror hon kommer finna sig till rätta. Alla behöver tid. 
Jag hoppas allt går bra när det blir dax och att min sambo kan vara med. Inte alls självklart då hans pappa är svårt sjuk. 
Ta hand om varandra❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0